Cindi klagar :)

Hej gluggisar!!!!
Idag har chefen  (asså Cindi) anklagat mig för att vara dålig på att uppdatera min blogg!
Asså, ni som läser Cindis blogg. Typ hur ofta uppdaterar hon sin blogg?????Eh INTE OFTA!!!!
Hon bara springer runt o GÖR massa saker hela tiden, typ tränar, bakar paj,passar Oliver, chillar med kompisar, tränar knattar, tränar sig själv, och typ SMS:ar HEEEEEla tiden. Asså hur hinner hon????
Nu har i alla fall JAG uppdaterat min blogg för idag. Hehehe. Har varit i Stinsen och shoppat idag. Det blev kläder till barnen och en ny handväska till mig...igen...i lööööv handväskar. Jag köpte en DKNY assnygg!
Nu ska jag gå o kolla vad familjen sysslar med. Ralle o pappa Henke fäktas i köket, måste styra upp
seeee ya


En av mina favoritbilder på grabbarna grus


Kommentarer
Postat av: elin

i lööööv handväskar.

det heter väll iallafall, i löööööv hanväskOr!

2009-05-27 @ 21:02:53
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: carola

Asså, vilken tid var du på Stinsen??? Va,va,va??? Jag jobbar ju typ vägg i vägg med Stinsen!!! Och det heter faktiskt handväskor, Malin!?

Puss på're iallafall

2009-05-28 @ 07:33:09
URL: http://carolans.blogg.se/
Postat av: syster yster

Har hängt lite i Väsby i veckan så jag har inte hunnit läsa din blogg...hmmmm...dåligt.... Men idag så har jag uppdaterat mig lite. Tack för "världens bästa syrra"-inlägget (lite tårögd faktiskt). Blir dock lite förvirrad eftersom du är världens bästa syrra! Jag säger bara platt-tv, bilresor till Sumpan och omotiverade stressutbrott (som du står ut med) :)

2009-05-28 @ 21:49:58
URL: http://norbergj.blogg.se/
Postat av: Isa

Jaa, Cindi sms:ar HELA tiden. Brukar alltid säga det till henne. Hennes mobiltelefon är typ fastklistrad i hennes högra hand!:-D Släng upp en bild på den nya väskan föresten!

2009-05-29 @ 10:32:50
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/
Postat av: gluggan

det kommer en bild på väskan Isa, ska bara be Cindi om att få tillbaka MIN LADDARE och MIN ÖVERFÖRINGSSLADD!!!! CINDIIIII!!!! Släpp mobilen o pallra dig hit med mina saker. Jag vet att det är jobbigt... TA EN TAXI!!!! DU betalar!!!Hahahahahahahah

2009-05-29 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0