smocka den som muckar!!!

Hej alla glada!!!!!

Jag vet att det varit dåligt med inlägg. Måste försöka skärpa mig.
Saga drog en skysst vits för mig idag. Hon ba: Mamma, vet du vem som aldrig kommer till bilen????? Jag (som faktiskt förstad vad hon menade) gissade på klockan. Hon ba: VA!? HUR kunde DU veta det??? Japp, där blev man idolen igen! Hehehe.
Just nu håller Rasmus på att städa köket efter middagen. Han lovade att göra det om jag lovade att hjälpa honom att sortera hans playmo-leksaker. Kul kille. Mindre kul att vi har typ trettisjutton kartonger med playmo!!! OK, men det får jag ta. Vad gör man inte för tio minuters vila? Hehe...
Rasmus har idag förklarat för Saga att om någon bråkar med henne när hon börjar på 6-års (om typ 1 år), så ska hon bara säga till honom för då kommer han "och smockar den som muckar" !!! Saga blev glad, jag vet inte om det här är bra eller dåligt...
Nej, nu ska jag gå och checka av städningen i köket. Inte riktigt som när Cindi hjälper till med städningen. Hon skickar typ MSN med bilder på alla rum hon städat! Så då kan man ligga kvar i sängen och ändå se hur fint allt blir!!!
Ojoj, nu ska vi sortera playmo!!!!



STÄDKUNGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Cindii

HAHAHAHAH mamma... inte MSN utan MMS HAHAHHAHAHA bra där... ;)

2009-05-11 @ 20:00:42
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Elin Pelin

min kompis ove? Haha du skojar, han är verkligen inte min kompis. Är du tvungen att ha just hans frilla? ;)

2009-05-11 @ 21:50:29
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0