Jag har världens bästa syrra!!!

Hej alla glada!!!!
Jaha, då har ytterligare en helg i husvagnen blivit avklarad. Jag gissar att ni redan är "fett" uttråkade av att höra om husvagnen...Men nu e vi snart klara. I helgen som kommer ska vi ta ut lite möbler till förtältet. Coooooolt.
Berätta inte det här för nån, men i helgen klev Henke över den hemliga husvagns-nörd-tröskeln. Och vad kan nu det vara??? Jo, mina vänner, det är när man uttalar dessa fem ord: "jag måste fan köpa träskor"...Hahahhahahahahaaa-...jag dööör vad roligt!!! Henke i trädojjor, jaja, vi får väl se. Hihihihi.
Vi hade i allafall äran att ha med oss Både Isac och Jenny till husvagnen i helgen ROLIGT!!!
För er som inte redan visste så är Jenny världens bästa syrra!!!! Tack för allt idag! Det värmer faktiskt "fett" att du ställer upp så mycket jämt! (snyft...) Hoppas att jag nån gång kan återgälda alla gånger...
Så idag blir det en bild på Jenny o Saga.
Nu har glassen snart smält så jag måste faktiskt avsluta.
(världens godaste glass SIA WALNUT prova!)


Kommentarer
Postat av: Lola

" Man ska ha husvagn"..... Ska ni skaffa matchande WCT- overaller nu oxå, eller???????

Hhahahahahaha! love U , babe!

2009-05-25 @ 22:45:42
URL: http://carolans.blogg.se/
Postat av: Cindii

svar: Hahhahaa jaaadå, ska sluta stressa ;) och hallå där köp blåbär, jag är ju hemma nu (a) Hihihi

Haha, jaa det kan vi göra :D hihihihi PUSS

2009-05-27 @ 14:38:31
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0