godnatt

Sitter här o jobbar. Hade sjuk personal på jobbet, så då fick man rycka in o jobba. Asså inte för att jag inte jobbar annars,men jag hade en hel del jag behövde göra här hemma, så då får jag göra det nu istället! :(.
Tänkte bara göra ett kort inlägg så att alla mina fans där ute vet att jag inte ramlat in i nån majbrasa och brunnit upp eller nåt!? Allt bra här!!! Hade en toppenhelg med familjen (förutom den där tonåringen som aldrig vill umgås med sin supercoola mamma hihihi:)  ) ute i husvagnen. Mamma Malin har med hjälp av sin Henke byggt en altan i förtältet! Yeh! Oj, vad jag kan. Men men, jag bjussar på mer bilder från semestern, så hörs vi!!!!!
GLUGGBLUGGHUBBABUBBA ALLA KOMPISAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Så här i efterhand när jag kollar in korten så har jag insett att vi verkligen bara åt och drack hela dagarna...



OBSERVERA att blommorna sitter på väggen bakom mig, och INTE i mitt hår!!!
Jag vet att jag börjar bli gammal, men SÅ gammal är jag inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0