GRÖNA LUND!!!!!

Hej kompisar!!!!!!!!!!!

Igår var jag med familjen på Gröna Lund! Det är tur att man har barnasinnet kvar!!!! Det är ju fantastigt roligt. Men det som är ännu mer fantastiskt är att det ibland är roligare att titta på barnens miner när de åker-än själva karusellen i sig. Sagas gap-skratt var helt obetalbart. Hon satt i "Nyckelpigan" med armarna upp i luften och bara as-garvade rakt ut och tyckte det var sååååååååååååå läskigt! Ha ha ha ha ...(ja, jag tyckte också att det gick lite väl fort...)
Men vi hade ialla fall världens roligaste dag tillsammans.
TACK CIND igen, för att du jobbar så att jag kan vara ledig!!!! MEN, igår kom ju kallduschen...Cindi jobbar sin sista vecka hos oss. VA?!?! Oj, nu måste ju jag börja jobba igen...varje dag...Men, oh, vad trist...MEN jag har ju Madde!!! Hon gillar att jobba!!! Heja Madde!!! Nu du...nu är det din tur...Moahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ha det så gott alla gluggbluggisar så hörs vi snart!!!!!!!!


Mycket spel på chokoadhjulen gav en bra utdelning ...till barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0