GLUGGAN ÄR TILLBAKA!!!

Hej kompisar!!!

Visst har ni väl saknat "gluggan"??? Men nu är jag tillbaka igen!!!! MMMMMMM va roligt!!!!  Jag har haft en fantastiskt jättebra, jättevarm vecka i den fantastiskt varma solen på canarieöarna med syrran!!!!  Cindi har hållt ställningen på restaurangen. Har fått höra att hon är lite av en Gordon Ramsey när jag inte är där. Hon styr och ställer så det står härliga till. Tack för hjälpen "chefen"
 Men! Tillbaka till verkligheten. Tur att jag har snälla Cindi som hjälper mig på jobbet. Jag är nämligen lite trög i starten!!! Tack gumman för att mamma kan vara lite ledig så här efter semestern...hihihi.
Tyvärr har jag lite problem med datorn och inte så mycket tid. mat och sov-klockan har ringt så jag måste gå och borsta tänderna nu så jag har bara en enda bild att visa idag,men det kommer fler så fort jag fixat...
Syster yster på stranden
SYSTER YSTER PÅ STRANDEN PLAYA DEL INGLES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0