En halv hamster???

Kompisar,jag har ju inte berättat för er om "snobbens" äventyr! Asså Snobben är ju Rasmus hamster, typ mini-modell. När jag var på canarieöarna ringde Rasmus mig o berättade att Snobben rymt. Kul! Han var typ jätteledsen. Inte mycket jag kunde göra åt det ! Men i alla fall så i förrgår kom Henke och väckte mig mitt i natten typ vid 21.30 tiden, och sa att han trodde att han hört Snobben krafsa där nere. Jag ba: -nej det är inte möjligt, han måste ju vara död efter mer än en vecka utan mat och vatten!?
Sen i går på dagen frågade Rasmus mig om han kommer att få köpa en ny hamster. Jag sa att vi nog skulle vänta med det. Då sa Limpan att: -Rasmus, du kan få halva Johan (asså Limpans hamster`!!!! Kul kille. Men Rasmus tackade nej, för han vet att Limpan typ älskar sin hamster och ville därför inte ta den ifrån honom. Men Limpan envisades och sa att han visst skulle äga halva Johan från och med nu. OK tyckte Rasmus till slut.
MEN, sen i natt igen kommer Henke springandes och ropar -Malin!!! Jag såg Snobben!!!
Jag som förståss låg och sov, eftersom det var mitt inatten igen (21.30 typ) gick yrvaken ner i gillestugan OCH DÄR SITTER SNOBBEN PÅ MATTKANTEN OCH STIRRAR RAKT UT!!!!!
va!?!? Så nu är Snobben tillbaka "ALIVE AND KICKING" . Vilket resulterar i att Rasmus nu har en kanin och EN OCH EN HALV hamster eftersom halva Johan också är hans. Vilken lycka!!!!!!

TREVLIG VALBORG ALLA KOMPISAR NU DRAR JAG TILL HUSVAGNEN!!!!!!

hittade ingen bild på Snobben så ni får en på Snuffe istället. Henkes mage i bakgrunden bjuder jag på som en liten bonus hihihi



Det fanns inte bara...eh...saft på canarieöarna. De hade kaffe också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha, vad söta dem är! Asså då menar jag barnen ;) <3

2009-04-30 @ 21:50:26
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha barnen, jag trodde du menade mig med kaffekoppen :) (blink)

2009-05-03 @ 19:01:33
Postat av: Carola

Vaddå, inte se bilderna?? Sätt på dig brillerna!! =)

Allvarligt, det hände ngt med ALLA mina bilder, men nu ska det gå att se dom... Ska du med till operan nästa fredag? Johnas åker med Fannie.

2009-05-06 @ 18:33:30
URL: http://carolans.blogg.se/
Postat av: Carola

Hallå där!! E´re inte dax att uppdatera den här eller??? Kram på´re

2009-05-11 @ 16:06:39
URL: http://carolans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0